Close icon

Vi söker helgpersonal till vårt kontor i Stockholm!

Vi söker dig som är positiv, strukturerad och har hög social kompetens. Du har goda kunskaper i både Photoshop & InDesign.
Tidigare erfarenhet som assistent eller receptionist är mycket meriterande.
Du förstår vikten av att bemöta våra kunder på ett professionellt sätt samt att assistera våra mäklare.

 

Är du intresserad?

Vi erbjuder dig ett arbete i en stimulerande miljö där kvalitet och servicekänsla präglar din arbetsdag.
Så om du brinner för vackra hem och har ett tydligt kundfokus – vill vi gärna träffa dig!

 

Anställning: Timanställning
Arbetsdagar: Var 3:e eller 4:e fredag 16.00-18.00 samt efterföljande helg, lördag-Söndag 10.00-16.00
Tillträde: Omgående
Krav: Serviceminded, god datorvana & goda kunskaper i Officepaketet, InDesign samt Photoshop.

 

Är du personen vi söker, eller känner du någon som borde söka?
Varmt välkommen att skicka CV & personligt brev till vår COO Emelie Samuelsson så snart som möjligt.

Emelie Lidemalm Samuelsson

COO

+46 (0) 739-03 10 21
emelie.s@sothebysrealty.se